Graafstra Bedrijfskleding

A1 internet

Falko Dak & Wand B.V.

Scheffer Media

Tussen sport en bedrijfsleven zitten vele overeenkomsten. De passie die mensen hebben om het goed te doen, zichzelf willen verbeteren en de wil om te leren. Ieder op zijn eigen niveau wil dat zijn of haar prestaties erkend en gezien worden. Daarin verschillen sport en bedrijfsleven niet van elkaar.

De Jongens van Outdoor

Navigerennaarkracht.nl | Big Five for Life Friesland

Trainen, Coachen, Passie.... Dit heeft grote raakvlakken met sporten en in mijn geval met fietsen. Sporters zien vaak vanuit hun passie af tijdens trainingen en wedstrijden. Om sterk en gepassioneerd te blijven hebben ze ondersteuning nodig van een trainer of coach. Vandaar de verbinding met WSVO; ik draag de fietssport (in Ooststellingwerf in het bijzonder) een warm hart toe, aangezien ik zelf ook graag de pedaaltjes ronddraai. Fietsinitiatieven zoals een vereniging die in de breedte activiteiten gaat ontplooien, draag ik dan graag ook een steentje aan bij.

Bergsma Administraties en Adviezen

Fysiotherapie Oosterwolde