Kramer Fietsservice Appelscha

Wij kiezen voor de consument die behoefte heeft aan service en vakmanschap. Een relatie voor de lange termijn. Wij investeren graag in die relatie.
Wij kiezen ervoor om de consument vakkundig te helpen met de juiste aankoop en de juiste keuze voor de perfect passende fiets, want zowel geen fiets als geen mens is gelijk. Een fiets- en zadelmeting èn een goed advies op de juiste maat, zijn de belangrijkste factoren voor het ultieme fietsplezier!

Voor de leden van WSVO staan wij dan ook graag klaar om hun fietsplezier te vergroten met onze kennis en passie voor fietsen.
Als bedrijf zijn wij graag betrokken bij het fiets verenigingsverband en vinden het een eer bij te mogen dragen aan zoveel fietsplezier, uitstraling en faciliteiten in deze prachtige fiets regio!

Kramer fietsservice logo

Boerestreek 12, 8426 BP Appelscha