Vind je fietsen leuk?
Word lid van onze vereniging!

Als je fietsen leuk vindt, is lid worden van een vereniging geen must, maar je krijgt er wel heel veel voor terug:

• Samen fietsen; gezelligheid
  • Beter worden door te trainen / oefenen / nieuwe vaardigheden te leren
  • Toertochten en/of wedstrijden te rijden
  • Andere leuke verenigingsevenementen
  • Rijden op tijden die jou passen
  • Geen verplichte deelname
  • Korting op clubkleding (als nieuw lid 1 basisset; bibshort en shirt, zelfs GRATIS)
  • 10% korting bij Kramer Fietsservice Appelscha

Basislidmaatschap

Als lid van WSVO heb je recht op:

• Gratis deelname EIGEN evenementen (zijnde geen officiële wedstrijden)
  • Korting op officiële clubtenue
  • Stemrecht op de ALV

Schrijf je nu in!

NTFU lidmaatschap

Je bent ook automatisch bondslid bij de NTFU (Nederlandse Toerfiets Unie).
Je krijgt als NTFU lid een ledenpas, waarmee je op vertoon korting krijgt op deelname aan NTFU toertochten (ook SCAN & GO) en/of -trainingen en –clinics;

• De NTFU toerkalender;
  • Het NTFU Toerboekje;
  • Het officiële Bondsorgaan (Fietssportmagazine 6x/jr);
  • Kortingen op producten (o.a. Bioracer kleding) via NTFU webshop;
  • De Fietsverzekering; met de Fietsverzekering ben je als NTFU lid gedekt voor schade aan je fiets tot max. € 1.000 en kleding e.d. tot max. € 350 tijdens officiële club- en/of NTFU-evenementen en trainingen (ook tijdens je vakantie in heel Europa).

N.B. Een lidmaatschap bij de NTFU alleen kost € 38,08 per jaar als hoofdlid. Dus voor slechts € 23,92 meer krijg je alle andere voordelen als clublid (w.o. een basisset fietskleding a € 90,20).

Optie: KNWU lidmaatschap

Als je niet alleen wilt trainen en vrijblijvend wilt fietsen, maar ook overweegt om aan officiële wedstrijden van de KNWU en/of UCI te gaan deelnemen, kun als lid ook het lidmaatschap bij de KNWU afsluiten.

Basislidmaatschap KNWU (optioneel):
Als KNWU lid ben je verzekerd tijdens KNWU evenementen (en trainingen; wanneer je trainings- en/of wedstrijdkleding draagt en op een racefiets of ATB zit) voor:

• Aansprakelijkheid; max € 2,5 miljoen per voorval
  • Ongevallen; € 10.000 bij overlijden en max. € 50.000 bij blijvende invaliditeit
  • Rechtsbijstand; max. € 25.000 per voorval voor verweer en verhaalmogelijkheid om met korting een speciale fietsverzekering en/of zorgverzekering af te sluiten (collectiviteitskorting)
  • Wedstrijdlicentie: om deel te nemen aan wedstrijden dient individueel een licentie te worden verkregen of per wedstrijd af te rekenen (rekeningrijden)

'Vrienden van' (Donateur)

Wil je wel betrokken zijn bij WSVO en profiteren van een aantal zaken, dan kun je ook 'Vriend van' worden. Je bent dan niet aangesloten bij de NTFU en hebt geen verplichtingen naar de vereniging, maar kunt wel profiteren van:

• Gratis deelnemen aan clubactiviteiten zoals toertochten.
  • Aankloopt Clubtenue (shirt en bibshort) tegen dezelfde voorwaarden als leden.

Contributie 2023

(tot 18 jr)