facebookstravalogo

JEUGDKAMP 2024

Wij van de activiteitencommissie hebben fantastisch nieuws!

We hebben een keigave kampeerboerderij gevonden in Ellertshaar waar we dit jaar een reuze leuk weekend met onze jeugdleden willen doorbrengen om keigave dingen te gaan doen.

WSVO is natuurlijk een sportclub en daarom proberen we er weer een actief weekend van te maken vol met leuke activiteiten waarbij rekening gehouden word met alle leeftijden. En natuurlijk gaat je mountainbike ook mee.

Vrijdag middag 24 mei vertrekken we en zondag 26 mei komen we weer thuis.

We vertrekken vrijdag aan het einde van de middag maar meer informatie hier over volgt nog.

Een groot gedeelte van de kosten word betaald uit ons jeugdfonds (o.a. door de Poiesz Jeugdsponsoractie). Maar dit dekt niet alle kosten. We vragen daarom een financiële bijdrage van € 75,= per deelnemer.

Er kunnen maximaal 30 kinderen mee op kamp.

Geef je dus snel op via de WSVO website, want VOL is helaas echt VOL!

PS We hebben vernomen dat vrijdag 24 mei ook de laatste dag is van de avondvierdaagse in Appelscha. Doe je hier aan mee? Laat het dan even weten. Dan gaan we samen op zoek naar een oplossing.