Bingo geslaagde avond

Vrijdag 22 mei werd er een bingo georganiseerd door Ankie.
Er konden mooi geld prijzen gewonnen worden.
Ook hadden bedrijven mooi cadeautje beschikbaar gesteld.
Die kon je winnen doormiddel van het kopen van lootjes.
De op brengt van de verkochte lootjes is voor de WSVO!
 
De WSVO ging met een mooi bedrag van 325 euro naar huis!
 
Alle sponsors en iedereen die aanwezig was bedankt!